torsdag 14 april 2011

Arild!!!

Det finns så många fina Trädgårdsböcker!!! Men de brukar vara jätte dyra. Som tur är finns de flesta på biblioteket. En bok jag lånat ofta som jag tycker mycket om är
Njut av din Trädgård året runt av Lisa Winnerlid.
Men så hade jag sån tur att jag hittade den på loppis o köpte den för bara 40.-!!
Huset på bilden finns i Arild i Skåne som ligger vid Skälderviken mellan Ängelholm o Mölle. I det huset har min farmor Lilly varit för hon kände tanten som bodde där berättade hon. Kul!!! Det är ett underbart litet hus....


fler bilder fårn Arild....





man ser andra sidan av Skälderviken där Skepparkroken,
Magnarp o Vejbystrand ligger...



Mina egna bilder från Arild sommaren 09.





När vi e ner till mamma i Ängelholm så älskar vi att åka runt o titta på både Bjärehalvön o Kullahalvön. Har ni vägarna förbi
så åk gärna in o titta på de fina små fiskelägen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar