lördag 28 maj 2011

FREE WHEELERS LUDVIKA

I dag va det så ÄNTLIGEN dags för Jon att åka Raggar bil. Han börjar bli en van Raagers!!!. Det blev ett kärt återseende när Jonny o Jon möttes!! - JON vrålade Jonny o Jon skyndade sig med utsträckta armar!!! - JONNY!!!


Bröderna Oldsmobil!!!


I dag va det Lenas tur att köra.
Det hade Jon inget emot bara han får sitta fram.
- Nu tar du det lugnt Jon, sa Jonny! Kom ihåg att hon e gift med mig!!!
- Självklart, sa Jon!!!


En sån skulle Jon ha!!!


Mästerfotografen!!
Själv hamnade jag vid grillen o grillade hamburgare till hela gänget.
Till min hjälp hade jag några glada o trevliga damer som jobbade på olika gruppboenden.
- Då e du Dags mamma å?!! - Ja....
Dom kom ihåg Dagge när han jobbade på Björnbärs o Hjortrongården.
- Han va populär bland flickorna sa dom.
Dom brukade fråga om Dagge kommer idag?!!


Lena tar kort på Raggaren från Morberget!!!
Dom e så snälla...men jag tror dom tycker det e lika kul...


Vilken pärla!!!


Nä nu vill Rolf åka!! Han tycker det tar för lång tid o tutar!!
Dom åkte runt Hagge o va borta ett bra tag....


Comfort!!!


Vilken lycka att han får sitta fram!!!
Åsså skruvar vi upp volymen tack!!!




Nu bär det iväg!!!


Klart Elvis hänger på väggen inne i klubbstugan!!!

Vi längtar redan till nästa gång!!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar