onsdag 1 april 2015

Less is more!!!!

 Just nu är det aktuellt debatt i Ridsport
hos bloggare ang märkeshetsen bland unga tjejer...
därför vill jag slå ett slag för att LESS IS MORE..

 
 
Jag gillar verkligen märket CRW som Hööks säljer.
Deras passform o kvalite är kanon!!
Har en svart täckjacka som jag köpt för flera år sen som jag använder mycket...den är lika fin.
Här kan man verkligen snacka om valuta för pengarna,
för de är inte nå dyra tycker jag.
Älskar deras ridbyxor. Finns i många färger.
å är absolut de skönaste jag har haft!!
 
 
 
Igår inhandlade jag mig mina första jodphurs.
Även dom CRW, svarta, 479.-.
Jätte sköna. Bara en sån sak som att när man
prova andra märken på ridbyxor får jag ha st 44.
Men dessa kunde jag ha st.40!!!
 
 
Det finns en annan fördel med den byxan o det är att man
slipper på ner en massa spån o hö i skorna!!!
Jag kommer absolut att köpa fler av denna sort!!!
 
Jag sliter verkligen ut mina ridbyxor, för jag går jämt i dom.
Jag rider, städar o bakar i ridbyxor....
men det är nog Frasse katten som gör att det går
hål på knäna, för han ska ju ligga i knäet när man tittar
på tv o då trampar han med sina tassar o klorna gör små hål...
Å då är jag glad att jag inte har ett par dyra fina!!!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar