måndag 17 november 2014

Engelsk ridklass

Så här i höstmörkret är det mysigt att sitta o planera ev nästa års tävlingar....Skulle det inte bli av har jag roat mig i onödan o det är inte fel!!! Har som mål att ställa upp i Engelsk ridklass med Matheo.. Då behöver man utstyrsel ala English!!!

Så här kan det se ut...(bilder lånade ute på nätet)




 
En härlig bild på en Weksh cob hingst in action!!!
 
 

Införskaffat kavaj från Hööks. Tycker den är jätte fin. Helt min budget...



Riktigt skön va den åsså...





Äntligen har jag köpt mig ett par bruna ridstövlar. Även de från Hööks av mjukaste skinn!!!

På Tradera har jag lyckats få tag i en brun Kask. Som blir pricken över I:et!!!



Älskar Tradera!!! Där finns grejer som inte finns att köpa i affärerna längre....

Avslutar med en film från en tävling där ett underbart sto vinner...

Nebo Julie Ann!!!

https://www.youtube.com/watch?v=b6vkfKkYVyA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar