måndag 30 september 2013

Det bästa här i livet är gratis!!!!

Titta va fint man kan göra med enkla medel....
Det går att fixa en hel del med lite ris, vitmossa o några nypon!!!


Här har jag låtit silverregnet sitta kvar sen i somras.
De verkar klara kylan väldigt bra. Kommer säkert att vara vackra även när de vissnat ner....


Fint med de röda nyponen o rönnbären....
Brukar alltid missa rönnbären. Men i år hann jag med innan de vart förstörda....


Här har jag höstpyntat min lilla loppis hylla från i somras,
som sitter på verandan...


Gjutjärnsbordet, med marmorskiva har åsså fått lite pynt.
Tänder gärna mina lyktor på kvällarna....


Hoppas ni fått lite inspiration här på hur man kan pynta lite....
Ut i skogen o plocka mossa....
men man kanske ska vara lite varsam o plocka lite här o där....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar